Nasz pomysł dla Państwa nie opiera się jedynie na przygotowaniu upustów ilościowych.

Proponujemy Państwu specjalną, dedykowaną edycję książki Kevina Zraly’ego "Kurs wiedzy o winie". Istota oferty polega na tym, że książka przygotowana jest specjalnie dla Państwa (custom edition) i wspiera cele wizerunkowe firmy.

Niebanalny upominek wspierający programy lojalnościowe, nagradzający współpracowników lub kontrahentów pozwala na wyróżnienie się z tłumu. Czy na pewno ktoś ważny dla Państwa firmy ucieszy się z kolejnego pendrive'a czy kosza ze słodyczami? Alternatywą bez wątpienia jest wykwintna książka z logotypem przypominającym obdarowanemu Państwa firmę. Ta książka przetrwa lata, nie podzieli losu kolejnego terminarza!

5 powodów, dla których warto skorzystać z naszej oferty:

  1. Książka jest jedną z najważniejszych pozycji wydawniczych w języku polskim na temat wina
  2. Publikacja posiada unikalną obwolutę noszącą w sposób trwały elementy identyfikujące firmę (logotyp, prezentacja, okoliczmnościowe życzenia...)
  3. Niski próg wejścia: edycja dedykowana dostępna jest już od 30 egz.
  4. Niebanalny przekaz marketingowy posiada dużą siłę oddziaływania i wspomaga PR przedsiębiorstwa oraz wzrost lojalności klientów.
  5. W odróżnieniu od ulotnych form reklamy on-line czy reklam prasowych żywot książki to nie tygodnie lecz dekady.

Jeśli zainteresowała Państwa dedykowana edycja książki lub zamieszczenie reklamy swoich produktów lub usług wewnątrz książki, zapraszamy do kontaktu.

Mieliśmy przyjemność pracować dla